وبلاگ

نحوه انتخاب شیلنگ هیدرولیک

نحوه انتخاب شیلنگ هیدرولیک

نحوه انتخاب شیلنگ هیدرولیک را با ahc هیدرولیک بدانید. در این مقاله می خواهیم به شما توضیحاتی درباره نحوه انتخاب شیلنگ هیدرولیک به شما عزیزان داده و بگوییم چگونه میتوانید یک شیلنگ هیدرولیم با کیفیت بالا انتخاب کنیم. Ahc هیدرولیک بزرگترین وارد کننده شیلنگ هیدرولیک میباشد که برای شما عزیزان بهترین ها را می خواهد. 

شیلنگ هیدرولیک از لوله انعطاف پذیر برای انتقال مایعات استفاده میشود. ساختار شیلنگ هیدرولیک از لوله ای داخلی بوده که بر اساس خواص مرتبط با سازگاری مواد طراحی میشود. این شلنگ تقویت کننده ای دارد که در برابر فشار مقاومت زیادی داشته و پوشش آن شیلنگ را در برابر آب ، هوا ، سایش، مواد شیمیایی محافظت میکند. در ادامه همراه ما باشید تا درباره نحوه انتخاب شیلنگ هیدرولیک با شما عزیزان گفت و گو کنیم.

نحوه انتخاب شیلنگ هیدرولیک

همانطور که میدانید  ترکیدن شیلنگ یا سوراخ شدن آن تحت فشار زیاد بسیار مسئله فاجعه باری است. این فاجعه باعث آلودگی محیط کار و آسیب های جدی و حتی خدایی نکرده مرگ میباشد. اگر روغنی که از داخل شیلنگ خارج می شود بر روی صورت شما یا سطحی بریزد باعث سوختگی و آتش سوزی خواهد شد و به همین دلایل است که می گوییم نباید از شیلنگ های فرسوده و یا آن دسته شیلنگ هایی که عم مشخصی ندارند استفاده کنید. لایه های مختلفی که در شیلنگ هیدرولیک به کار میرود باعث تقویت بیشتر سیم های فولادی درون آن میشود و دو طرف شیلنگ هم دارای اتصال فولادی محکم می باشد که پرس شده روی شیلنگ هستند.

اطلاعات بیشتر: بورس خرید شیلنگ صنعتی در تهران

اگر یکی از اتصال های این شیلنگ در اثر ترکیدگی از بین برود شیلنگ با شدت فشار بالایی که دارد به اطراف حرکت میکند و به این حالت شلاق زدن می گویند که  بسیار خطرناک میباشد. این فاجعه باعث کبودی، شکستگی، قطع عضو بدن و... در بدن شما خواهد شد و شکا برای جلوگیری از این مسئله باید اتصالات را بررسی کرده و حتما مطمئن باشید ه به درستی نصب شده اند. پس بنابراین گفته ها برای نحوه انتخاب شیلنگ هیدرولیک باید به نکات زیر توجه زیادی شود:

نحوه انتخاب شیلنگ هیدرولیک

نحوه انتخاب شیلنگ هیدرولیک

  1. فشار کاری شیلنگ
  2. جنس شیلنگ
  3. قطر شیلنگ
  4. طول شیلنگ

آیتم دیگری که در نحوه انتخاب شیلنگ هیدرولیک به شدت مهم است جنس و کیفیت شیلنگ میباشد. شیلنگ های هیدرولیک از چندین لایه مختلف ساخته میشوند که جنس آنها از انواع لاستیک تا سیم فولادی میباشد. جنس شیلنگ هیدرولیک در ahc هیدرولیک طبق پارامتر های زیر تعیین میشود:

  • شرایط محیطی
  • نوع افزودنی ها
  • میزان خمش مورد نیاز
  • مقاومت در برابر آتش

تمامی این موارد برروی کاتالوگ شیلنگ هیدرولیک درج خواهد شد. لازم به ذکر است بدانید انتخاب شیلنگ با جنس و کیفیت مناسب برای طول عمر شیلنگ هیدرولیک بسیار مفید است. همانطور که گفتیم  شیلنگ هیدرولیک معمولا از لایه های مختلفی تشکیل شده  است که در قسمت زیر به آنها اشاره کردیم:

  • لایه های داخلی
  • لایه های سیم فولادی درونی
  • لایه های سیم فولادی بیرونی
  •  لایه های لاستیکی خارجی که به آن روکش شیلنگ هم میگویند.

اطلاعات بیشتر: معرفی بهترین مارک شیلنگ هیدرولیک

مواردی که ذکر دادیم یکی دیگه از موارد مهمی است که باید در نحوه انتخاب شیلنگ هیدرولیک به آن توجه بسیار زیادی شود. شما عزیزان می توانید جهت مشاهده شیلنگ های هیدرولیک با کیفیت به وب سایت ahc هیدرولیک مراجعه کنید.

کاتالوگ شیلنگ هیدرولیک

در این قسمت به شما عزیزان کاتالک شیلنگ هیدرولیک رو معرفی میکنیم تا بتوانید بهترین شیلنگ هیدرولیک را برای خود انتخاب کنید. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت شیلنگ هیدرولیک به وب سایت ما مراجعه کرده و از طریق شماره های درج شده با مشاوران ما در تماس باشید. حتما می پرسید داخل کاتالوگ شیلنگ هیدرولیک چه شرح داده شده است؟ کاتالوگ شیلنگ هیدرولیک از سه لایه متشکل است که در ادامه به آن اشاره شده است:

لایه تقویت کننده

این لایه چند غلاف سیم بافته شده دارد ک این یم ها پیچ دار، مارپیچ، نخ پارچه ای میباشند.

لایه محافظ خارجی

در برابر آب و هوا، روغن، ساییدگی بسته به محیطی ه در آن است مقاوم است.

لوله داخلی حمل کننده مایع

این لایه انعطاف پذیری بالایی دارد و سازگار با نوع مایع میباشد. ترکیبات این لایه معمولا از لاستیک مصنوعی، ترموپلاستیک، ptfe که گاها تفلون هم میگویند تشکیل شده است.

شما عزیزان می توانید جهت دریافت کاتالوگ با شماره های درج شده در وب سایت ahc هیدرولیک تماس بگیرید.

کاتالوگ شیلنگ هیدرولیک

کاتالوگ شیلنگ هیدرولیک

مشخصات فنی شیلنگ هیدرولیک

بسته به میزان مقاومت انواع شیلنگ های هیدرولیک در بازار و نوع موادی که در این شیلنگ ها استفاده شده است در جهت های مختلف دسته بندی می شود. امروزه از بهترین شیلنگ های صنعتی برای انتقال سیالات استفاده می شود.از شیلنگ های هیدرولیک بسیاری برای جابجایی مواد پر فشار استفاده میشود. شیلنگ هیدرولیک بدون هیچ مشکلی مایعات ، گازها و سیالات را با فشار و قدرت بسیار زیادی بدون هیچ مشکلی جابه جا میکند.

اطلاعات بیشتر: علائم خرابی شیلنگ هیدرولیک

شیلنگ های هیدرولیک اغلب از چند لایه لاستیکی مصنوعی و خیلی فشرده ساخته شده و همین مسئله باعث شده تا خاصیت ارتجاعی بالایی داشته و در مدت زمان طولانی دچار مشکل نشود. شیلنگ های هیدرولیک باید با تغییر دمای محیط سازگار باشد و به همین دلیل طراحی که در شیلنگ هیدرولیک به کار رفته است در صنایع مختلف هم قابل استفاده میباشد. لازم به ذکر است به دلیل عملکرد شیلنگ های هیدرولیک بسیاری از ماشین های هیدرولیکی برای عملکرد قابل قبولی که باید داشته باشند از شیلنگ های هیدرولیکی برای انتقال نیرو استفاده میکنند.

چرا اندازه شیلنگ هیدرولیک مهم است؟

یکی از مهم ترین اجزای سیستم هیدرولیک شیلنگ هیدرولیک میباشد که سایزبندی های مختلفی نیز دارد ضروری ترین عامل در انتخاب شیلنگ هیدرولیک سایز بندی آن است. اندازه شیلنگ کارایی بیشتر سیستم هیدرولیک را برای شما تضمین میکند. تعین اندازه شیلنگ هیدرولیک بسیار مهم میباشد. شما با این کار به افزایش کارایی سیستم کمک بسزایی می کنید. با این کار با افت فشار و نوسانات مواجه نخواهید شد و به عمر طولانی شیلنگ هیدرولیک کمک بسزایی میکنید و احتمال آسیب هم کمتر خواهید کرد. برای تعیین اندازه شیلنگ هیدرولیک باید به موارد زیر توجه نمود:

  • قطر داخلی شیلنگ هیدرولیک
  • قطر بیرونی شیلنگ هیدرولیک

شما عزیزان می توانید برای مشاهده و سفارش شیلنگ هیدرولیک به وب سایت ahc هیدرولیک مراجعه کنید و یا با شماره های درج شده در وب سایت با ما در تماس باشید.

Ahc هیدرولیک در پخش عمده شیلنگ ها و اتصالات هیدرولیک و پنوماتیک وارداتی و پخش عمده ی شیلنگ های آب ایرانی و خارجی و پرس انواع شیلنگ های هیدرولیک فشار قوی تا 4 اینچ و فروش دستگاه های پرس شیلنگ هیدرولیک و تجهیزات مربوطه فعالیت دارد و شما عزیزان میتوانید از طریق وب سایت ahc هیدرولیک برای سفارش و خرید مراجعه کنید همچنینی میتوانید از طریق شمره های درج شده با مشاوران ما تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *