وبلاگ

موارد استفاده از شیلنگ فلزی

موارد استفاده از شیلنگ فلزی در صنعت

موارد استفاده از شیلنگ فلزی را با AHC هیدرولیک بدانید. با توسعه صنعت مدرن، تقاضا برای شیلنگ های فلزی مقاوم در برابر دماهای بالا و فشار بالا رو به افزایش است. شیلنگ فلزی قسمت اصلی یاتاقان فشار نصب شده در خط لوله فشار است و به عنوان یک SHEATH برای انتقال مایع و خط به طور همزمان عمل می کند. شیلنگ فلزی بخش مهمی از صنعت مدرن است. شیلنگ فلزی به عنوان سیم، کابل، نگهدارنده سیم و کابل برای هشدار ظاهر خودکار و شیلنگ دوش مدنی استفاده می شود. با پیشرفت جامعه مدرن و پیشرفت علم و فناوری، این محصول وارد زندگی ما شده است. در ادامه جهت کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.

موارد استفاده از شیلنگ فلزی

انواع مختلفی از شیلنگ ها برای رفع نیازهای مدرن تولید می شوند. اگر به دنبال شیلنگی برای رفع نیازهای کاربرد خاص خود هستید، به احتمال زیاد با انواع مختلفی از شیلنگ ها مانند فلزی، کامپوزیت، لاستیکی، PTFE و ترموپلاستیک مواجه خواهید شد. تصمیم برای انتخاب شیلنگ عمدتاً به این بستگی دارد که برای چه کاری از آن استفاده می کنید. در این مقاله، ما به شما کمک خواهیم کرد تصمیم بگیرید که چه زمانی از شیلنگ های فلزی در مقابل سایر گزینه ها استفاده کنید یا بطور کلی موارد استفاده از شیلنگ فلزی چیست؟

اطلاعات بیشتر: شیلنگ مکش چیست؟

به طور کلی، شیلنگ های فلزی بسیار انعطاف پذیر هستند و می توانند بالاترین دما را تحمل کنند. آنها در شرایط خلاء کامل به درستی عمل می کنند و اجازه نفوذ داخلی یا خارجی را نمی دهند. آنها در برابر آتش مقاوم هستند و در صورت آتش سوزی جرقه نمی زنند. در صورت خرابی فاجعه بار، آنها با اطمینان عمل می کنند و اختلال و آسیب کمتری به سیستم وارد می کنند.

موارد استفاده از شیلنگ فلزی

موارد استفاده از شیلنگ فلزی

حرارت شدید

در صورت نیاز به انتقال مایعات سرد و گرم، شیلنگ های فلزی انعطاف پذیر می توانند چنین شرایطی را برای شما فراهم کنند. همچنین شیلنگ های فلزی انعطاف پذیر برای کار در شرایط آب و هوایی سخت بسیار مناسب هستند.

 سازگاری شیمیایی

از نظر جنس، فولاد ضد زنگ به ویژه در برابر طیف وسیعی از مواد شیمیایی مقاوم است. علاوه بر این، مقاومت در برابر خوردگی آن را می توان با افزودن آلیاژهای ویژه بهبود بخشید. شیلنگ های بافته شده از جنس استنلس استیل نسبت به سایر گزینه ها می توانند طیف وسیع تری از مواد شیمیایی را تحمل کنند. اگر شیلنگ شما در معرض حمل مواد خورنده است، شیلنگ فلزی انعطاف پذیر یک گزینه عالی است. علاوه بر این، اگر شیلنگ شما در محیط شیمیایی است، توصیه می شود از شیلنگ های فلزی انعطاف پذیر استفاده کنید.

اطلاعات بیشتر: شیلنگ پنوماتیک چیست؟

مشکلات آتش سوزی

اگر شیلنگ شما آتش گرفت، شیلنگ فلزی انعطاف پذیر آخرین راه حل شماست. شیلنگ های فلزی از فولاد ضد زنگ مقاوم در برابر آتش ساخته شده اند. آنها می توانند یکپارچگی خود را تا حداکثر 1200 درجه فارنهایت حفظ کنند. شیلنگ های فلزی برای جاهایی مناسب هستند که احتمال آتش سوزی یا انتقال مواد شیمیایی و گاز وجود دارد.

شرایط انعطاف پذیری

شیلنگ های فلزی بسیار منعطف و سازگار با طیف وسیعی از اتصالات انتهایی قابل جوشکاری با هر تنظیماتی هستند. هر اتصال انتهایی قابل جوشکاری داده شده را می توان در مونتاژ شیلنگ فلزی قرار داد. علاوه بر این، چندین سر شیلنگ را می توان برای ایجاد یک راه حل سفارشی برای برنامه های خاص متصل کرد.

مشکلات نفوذ

در حالی که سایر شیلنگ های سنتی به دلیل طراحی قابل نفوذ هستند، شیلنگ های فلزی اجازه نفوذ داخلی یا خارجی را نمی دهند. طراحی پیشرفته و چندین لایه سیم بافته شده از جنس استنلس استیل باعث می شود هوای آن ها نفوذ ناپذیر و غیر قابل نفوذ باشد. اگر عدم نفوذ یکی از معیارهای اصلی شماست. یا اگر موادی که حمل می کنید گران یا سمی است.شما باید شیلنگ های فولادی ضد زنگ را انتخاب کنید. علاوه بر این، آنها اجازه هیچ گونه دخالت خارجی را نمی دهند. در این صورت امکان آلودگی مواد منتقل شده از بین می رود که باعث تمیز و ایمن شدن انتقال می شود.

موارد استفاده از شیلنگ فلزی

موارد استفاده از شیلنگ فلزی

خلا کامل

شیلنگ های فلزی در کاربردهای خلاء کامل انتخاب خوبی هستند. شیلنگ های سنتی ممکن است در هنگام اعمال خلاء فرو بریزند. در همین حال، شیلنگ های بافته شده از جنس استنلس استیل یکپارچگی خود را در خلاء کامل حفظ می کنند. بنابراین اگر برنامه شما به خلاء کامل نیاز دارد، شیلنگ های فلزی انعطاف پذیر بهتر از سایر گزینه ها برای شما مناسب است.

 خم شدن و سایش بیش از حد

شیلنگ های فلزی با یک یا دو لایه بافته فولادی پوشانده می شوند. این روکش حصیر بافته شده فولادی از شیلنگ در برابر مواد ساییدگی و همچنین آسیب در محیط های قابل ساییده شدن و خشن محافظت می کند. علاوه بر این، این پوشش از پیچیدن و خم شدن بیش از حد شیلنگ جلوگیری می کند.

لازم به ذکر ات یکی از موارد مهم استفاده از شیلنگ فلزی را میتوان به مزایای آن مربوط کرد. مزایای شیلنگ فلزی عبارتند از:

  • انعطاف پذیری خوب بین زمین شیلنگ فلزی
  • شیلنگ فلزی انعطاف پذیری خوبی بدون انسداد و سفتی دارد
  •  شیلنگ فلزی دارای وزن سبک و قوام کالیبر خوب است
  •  شیلنگ فلزی انعطاف پذیری، تکرار پذیری و انعطاف پذیری خوبی دارد
  • شیلنگ فلزی دارای مقاومت به خوردگی خوب و مقاومت در برابر درجه حرارت بالا است
  • شیلنگ فلزی ضد موش صحرایی و مقاوم در برابر سایش، که می تواند به طور موثر جلوگیری از سیم های داخلی از پوشیده شدن است
  • شیلنگ فلزی دارای مقاومت خمش قوی، عملکرد کششی و مقاومت در برابر فشار جانبی است
  •  شیلنگ فلزی نرم و صاف, آسان به نخ و محل دستگاه

حال که با موارد استفاده از شیلنگ فلزی آشنا شدید می توانید برای سفارش شیلنگ فلزی به وب سایت AHC هیدرولیک مراجعه کنید و بهترین شیلنگ های فلزی را از ما تهیه فرمایید. جهت ارتباط با مشاوران با شماره های درج شده در وب سایت تماس حاصل فرمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *