وبلاگ

انواع شیلنگ پنوماتیک

انواع شیلنگ پنوماتیک

فروش انواع شیلنگ پنوماتیک در AHC هیدرولیک بهترین تولید کننده شیلنگ پنوماتیک در ایران. برای انتقال هوای فشرده به سایر قسمت های سیستم ها از شیلنگ پنوماتیک استفاده میشود. از پنوماتیک برای کارهایی که در اثر فشار زیاد  بیش از فشار جوی هستند استفاده میشود. در ادامه همراه ما باشید تا با انواع شیلنگ پنوماتیک آشنا شوید. AHC هیدرولیک عرضه کننده بهترین و باکیفیت ترین شیلنگ های هیدرولیک و پنوماتیک بوده و می توانید از طریق وب سایت ما با ما در ارتباط باشید. برای مشاهده قیمت شیلنگ پنوماتیک روی لینک کلیک کنید.

شیلنگ پنوماتیک چیست؟

قبل از اینکه به سراغ انواع شیلنگ پنوماتیک برویم شما عزیزان را به طور کلی با این شیلنگ و کاربرد های آشنا میکنیم. پنوماتیک در شرایطی که نیرو کم ولی سرعت سیال زیاد است استفاده می شود. شیلنگ های پنوماتیک و سایر دستگاه های پنوماتیک به طور گسترده در صنعت مورد استفاده قرار می گیرند و اگر این ابزار در دسترس نباشد، بسیاری از صنایع قادر به ادامه فعالیت نخواهند بود.

در این صنایع عامل اصلی و کلیدی انرژی گاز فشرده است. با کاهش حجم گاز می توانیم انرژی آن را افزایش دهیم که در این صورت دستگاه های پنوماتیک وارد کار می شوند. برای اطمینان از عملکرد مناسب و بالا، این دستگاه ها باید از ابزار و وسایل مناسب استفاده کنند. جدا از موارد ذکر شده، این شیلنگ ها در کشاورزی، ساخت و ساز، ابزار آلات پنوماتیک، لوله کشی پنوماتیک، کارخانه های کریستال و شیشه، کنترل فرآیند، کمپرسورهای هوا، آزمایشگاه ها، رباتیک و بافندگی کاربرد دارند.

انواع شیلنگ پنوماتیک

شیلنگ پنوماتیک با توجه به مواد اولیه تشکیل دهنده آن به 5 نوع تقسیم میشود:

شیلنگ پلی اورتان

در برابر پیچ خوردگی و سایش دارای مقاومت بالا بوده و به علت انعطاف پذیری بالایی که دارد در محل هایی با فضای کوچک بسیار کاربردی است. دمای کار 80 درجه و 10 درجه فشار ترکیدگی بار این شیلنگ میباشد. اندازه های این شیلنگ به 4 الی 16 میلیمتر موجود در بازار میباشد. شیلنگ پنوماتیک پلی اورتان ضد حریق بوده و دارای سه نوع پلی اورتان صاف، بافته شده، فنری می باشد.

شیلنگ پنوماتیک فشار قوی پلی آمید

این شلنگ از جنس نایلون می باشد و ویژگی های خاصی دارد. از ویژگی های این شیلنگ میتوانیم به سبک بودن آن، استحکام بالایی که دارد، اندازه ثابت قطر و شعاع خمش آن اشاره کنیم. شیلنگ پلی آمید مقاوم تر از سایر شیلنگ ها بوده و مقاومت خستگی بالاتری دارد. جذب رطوبت پایین توسط این شیلنگ نیر یکی دیگر از ویژگی های خوب ان است.

انواع شیلنگ پنوماتیک

انواع شیلنگ پنوماتیک

شیلنگ پلی اتیلن

از شیلنگ پلی اتیلن باید برای مواد شیمیایی ضعیف استفاده کرد تا مقاومت خوبی را نسبت به آنها نشان دهد به همین دلیل قیمت پایین و به صرفه ای دارد. دمای استفاده از این شیلنگ های پنوماتیک منفی 40 درجه الی 100 درجه سانتی گراد میباشد.

شیلنگ پی وی سی

این شیلنگ وزن سبکی داد و انعطاف پذیری بالای آن باعث شده بسیار طرفدار داشته باشد. این شیلنگ به صورت مکرر استریلیزه می شود و می توانید خودتان این کار را بدون آسیب رساندن به شیلنگ انجام دهید. این نوع شیلنگ قیمت مناسبی داشته و در بازار فراوان است.

شیلنگ پلی پروپلین

از این نوع شیلنگ میتوانید برای کار هایی که دمای حرارت اها بالا است استفاده کنید و مقاومت بالا و وزن سبک آن را تماشا نمایید. این شیلنگ ها سطح سخت مناسب داشته و شما میتوانید از آن برای فشار بالا و سیستم هایی که ارتعاش بالا دارند استفاده نمایید.

نحوه انتخاب نوع شیلنگ پنوماتیک

طول: لطفا توجه داشته باشید طول شیلنگ را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید. هیچ شیلنگ موجودی تمام ویژگی های خوب را ندارد. برای تمام نیازهای خود از شیلنگ با طول زیاد استفاده کنید، اما به خاطر داشته باشید که سنگین خواهد بود. اگر یک کسب و کار کوچک دارید، یک شیلنگ طول کم برای شما مفید خواهد بود.

اندازه قطر شیلنگ: اندازه قطر داخلی و فشار شیلنگ میزان توان آن را برای ما تعیین می کند. شیلنگ هایی با قطر بزرگتر به دلیل توانایی بالای خود در تحمل فشار بالا می توانند هوای بیشتری را برای ما فراهم کنند.

جنس شیلنگ: بسته به جنس شیلنگ، می توانیم انعطاف پذیری آن را تعیین کنیم و دوام و عملکرد شیلنگ به مواد آن بستگی دارد. عملکرد هر ماده خام اولیه در شرایط مختلف متفاوت خواهد بود.

قیمت انواع شیلنگ پنوماتیک

قیمت شیلنگ پنوماتیک به عوامل مختلفی مانند اندازه، جنس، طول و کیفیت آن بستگی دارد. به طور کلی به دلیل نوسانات بازار و تغییر قیمت محصولات به صورت روزانه و هفتگی، نمی‌توانیم قیمت هر یک از این شیلنگ‌ها و برندهای مختلف آنها را در این متن ارائه کنیم. بنابراین برای اطلاع از قیمت روز این محصولات می توانید به سایت AHC هیدرولیک مراجعه کرده و اطلاعات لازم را به دست آورید.

AHC هیدرولیک بزرگترین و با سابقه ترین عرضه کننده شیلنگ هیدرولیک میباشد که شما عزیزان می توانید برای خود از وب سایت ما انواع مختلف شیلنگ هیدرولیک را خریداری کرده و از آنها استفاده نمایید. شما می توانید با مراجعه به وب سایت AHC هیدرولیک به انتخاب شیلنگ پنوماتیک خود بپردازید و یا با شماره های درج شده در وب سایت با ما در تماس باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *